Building your story
in a digital world

De juiste snaar raken bij je doelgroep?
Daarvoor heb je data en technologie nodig, maar vooral een menselijke touch. Onze performance experts, copywriters en art directors zijn het gezicht achter je merk. Ze vloeien samen tot één persoon. Iemand die vertrouwt op data. En ze creatief vertaalt. Iemand die een blijvende indruk nalaat op individuen van vlees en bloed.

We zijn een digitaal communicatiebedrijf. In hart en nieren. Toch pakken we elk verhaal graag lekker ouderwets aan.

Verhalen veranderen onze houding, onze overtuigingen en ons gedrag. Dat is al sinds mensenheugnis zo. Alleen, voor bedrijven is verhalen vertellen een vrij nieuw gegeven.

Om het verhaal van jouw onderneming goed te helpen vertellen, zetten wij deze 3 stappen:

  1. Story research – Welke vragen stellen mensen en welke antwoorden biedt je onderneming?
  2. Story building – Hoe rijgen we je antwoorden aaneen tot een inspirerend verhaal?
  3. Story promotion – Hoe krijgen we je verhaal bij de mensen die er oren naar hebben?
Meer weten
Goed verhaal menselijke insteek
Elk goed verhaal heeft een begin, een midden en een einde. Maar bovenal een menselijke insteek.

Stel je voor. Je hebt onderzoek gedaan en je beschikt over alle gegevens, over alle feiten. Over cijfers die voor zich spreken. Maar wanneer je die cijfers aan anderen voorlegt, verpinken ze niet of nauwelijks.

Geen paniek: dat is doodnormaal. Tenminste, toch bij gewone mensen zoals jij en ik. Want wij nemen beslissingen met ons hart en verantwoorden die pas achteraf. Dat is het moment waarop cijfers en feiten hun nut hebben.

Zo zitten we nu eenmaal in elkaar: alleen een goed verhaal trekt ons over de streep.

Meer weten

Case: Stad Antwerpen

Waarom zou er op LinkedIn geen plaats zijn voor de sociale economie?

Antwerpen telt 13 bedrijven waar mensen werken die je nooit op LinkedIn tegenkomt. Ze zijn ofwel fysiek ofwel mentaal gehandicapt. Of ze hebben gewoon pech dat ze uit een kansarm milieu komen.

En ook al gaat het bij die bedrijven meer om maatschappelijke dan om geldelijke winst, ze hebben graag een vol orderboekje. Vol met bestellingen die komen van bedrijven met een winstoogmerk.

Lees het verhaal
Case Stad Antwerpen Maatwerkbedrijven skyline
Case Stad Antwerpen Maatwerkbedrijven Profielfoto
Mensen passen nu eenmaal niet op een USB-stick.

We hebben een fantastische werkplek gevonden. In het allereerste passiefkantoor van Antwerpen: Post X. Vlakbij het station van Antwerpen-Berchem. Spring gerust binnen. Altijd welkom.

Onlyhumans office Antwerp